WELCOME TO ALL!

Weblog ini dwi-bahasa.
Ini Weblog yang santai jadi jangan serius-serius!

Kami menjanjikan anda menjadi lebih kacak dan lebih cun jika memakai produk kami tak kira org kampung ke bandar. Siapa kata barang yang bagus mesti mahal harganya?
We promise that our products will
be great and full of satisfaction!! No REGRET at all:) . Berbaloi-baloi bak kata Amy Search.

Enjoy ur shopping & kalo nak order, please fill in the ORDER FORM at the bottom of this page.

notakaki:
Utk saiz kami takde bezanya saiz ngan topshop ataupun volcom ataupun roxy.Kami ikut US saiz Standard.

Jadi, apa tunggu lagi?


PLAY JOY!!

Tuesday, July 21, 2009

iklan online pertama


gua da port satu iklan kat www.hilangpunca.com.
kalo lu tak pernah baca blog pipiyapong ni, lu memang "king of kodi!"

so, lu supportla CosmicMalaysia, beli stuff byk2. nanti bila wang kitorang da banyak, kitorang wat iklan kat astro ria plak. baru PLAY JOY!!!

6 comments:

  1. takde sample untuk gua promot pada budak budak uitm?

    adik gua uitm sg petani, sepupu gua uitm shah alam. lu dapat bayangkan berapa jauh market bleh pegi?

    ReplyDelete
  2. itu dlm grand design marketing plan gua da ada.. gua tgh kira berapa komisyen gua boleh bagi kat agent2 gua tu. gua bajet nak bagi sejuta sorang tp gila ape brg gua pun paling mahal pun serat..

    ReplyDelete
  3. nnt gua da siapkan katalog, gua e-mel lu...

    ReplyDelete
  4. lu tak payah pening pikir komisen. cukupla dengan lu doakan gua murah rezeki. tapi kalau ada lebih gua nak caldina sebijik

    ReplyDelete
  5. ini jenis perangai panjat pokok kelapa bayang nak petik Angelina Jolie,tak dapat jepp..

    sEmut lu kalau nak bisnes gua rasa teh tu terbaik,lu replace Ali..gua tengok Ali ni kurang aktif,initiative kurang..

    lagi sepuluh hari ni gua tak tau la dia berjaya ke tidak bagi gua tujuh ribu ringgit..

    ReplyDelete
  6. next projek gua pati lintah. pastu ada kopi pacak plak! amacam? ada beran letak juta2 lagi?

    ReplyDelete

Order / Inquiry Form

Name:
Contact No.:
Email Address:
Delivery Address:
Name of Item:
Inquiry (if any):

create form